Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kalandozások az erotikus masszőrlányok világában

2017. november 01. 18:31 - Sanz

Prológus - 2016. október 6.

Megszületik a masszázsprojekt

 

- Hallod - kiabáltam át a másik szobába lakótársamhoz -, ma van három és fél éve, hogy egy nő utoljára megérintette a meztelen testem, leszámítva azt a japán masszőrlányt Tokióban.

- Gratulálok - jött a válasz.

- Arra gondoltam - folytattam -, hogy lassan újra hozzá kellene szoknom, hogy egy nő hozzám ér. Mármint érted, ha most egyik napról a másikra lenne egy barátnőm, amire ugyan nem sok esélyt látok, akkor azért kicsit kellemetlen lenne, ha azzal kezdeném neki, hogy várjon néhány hetet, vagy hónapot, amíg én leküzdöm a félelmeim amiatt, mert dugni fogunk... mert szerintem ez lenne.

- És ezt hogy oldanád meg? Szólnál valami ribancos lányismerősödnek, hogy "figyelj csak, nincs kedved megfogni a faszom, hogy hozzászokjak az érzéshez"? - válaszolt vissza röhögve lakótársam.

- Hát... nem rossz ötlet, de van ennél egyszerűbb is. Például van, izé, a rosszlányok.hu, tele egész tűrhető prostikkal, masszőrlányokkal, dominákkal, szóval mondhatni, a szakértőkkel. Biztos lehet ott olyan lányt találni, aki tudna engem kezelni.

- Hát... te tudod, szerintem kicsit fura az, ha valakinek fizetsz azért, hogy megmasszon.

- Tudsz jobbat?

- Nem - jött a válasz egy kis szünettel.

- Akkor jó.

Így hát úgy döntöttem, hogy olvassuk ki a magyar szexpiac kisokosát, a rosszlányok.hu-t.

 

A szabályokról

 

Alapvetően a cél az volt, hogy kijelöljek pár határt és meghatározzam a masszázsprojekt célját. Egy jó projektmenedzser is így kezdené, úgyhogy úgy éreztem, nekem is fel kell nőnöm a feladathoz. Nehogy már egy esetleges új hobbit csak önmagáért csináljak; dehogy, legyen benne rendszer. Egy igazi geek már csak ilyen.

Végül az alábbi keretrendszert dolgoztam ki október 6-a este:

  • Csak erotikus masszázst kérek a lányoktól, a behatolásos szex kizárt. Ezen belül is csak a kezüket használják, a szájukat ne.
  • Először legalább hat lányhoz el kell mennem, afféle casting jelleggel. Utána a hat lány közül kiválasztom a legjobbat, aki az állandó terapeutám lesz.
  • Egy hónapban legfeljebb négyszer megyek masszázsra. Ennek részben anyagi okai voltak, részben pedig az, hogy ezzel is igyekeztem csökkenteni az érzelmi kötődés kialakulásának esélyét.

Az érzelmek nélküli szex gondolata számomra továbbra is egy nehezen megfogható dolog. Mondjuk nem is volt soha egyéjszakás kalandom, amikor pedig arról kérdezett egy ismerősöm, hogy miért nem volt, akkor csak azt tudtam tőle kérdezni, hogy "egyáltalán, mi az ilyen kalandok protokollja?", amire csak egy legyintés és egy fejcsóválás volt a válasz. Viszont mióta láttam a Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan című filmet, legalább azóta tudom, hogy nem csak én vagyok ilyen menthetetlen, más is szenved attól, hogy nem tud a modern Tinder-társadalomban érvényesülni.

Na, de térjünk vissza a rosszlányokhoz. Ez az oldal... egyszerűen zseniális. Ahogy végigpörgettem a 230 masszőrlányt néhány óra alatt, meg kellett állapítanom, hogy három típusú lány van az oldalon:

  • Kislányos, alapvetően girl next door jellegű külsővel. Ők voltak a célcsoportom.
  • Arc nélküli lányok ilyen-olyan testtel. Őket automatikusan kihúztam a listáról (azzal a kijelentéssel, hogy "ha nem mutatja meg az arcát, akkor én sem az enyém").
  • Fullos, szilikoncicis, igazi bulipicsák. Első körben velük nem számoltam, úgy éreztem, jobb az, ha egy kislányos, kevésbé ijesztő lánnyal találkozom először.

Így esett az első választásom Katherine-re.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masszazsprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2913112936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kalandozások az erotikus masszőrlányok világában
süti beállítások módosítása